Do zielarzlol i potomnych co by chcieli zastosować w swoich autkach lampkę sufitową od polo , kolega fajnie to wszystko opisał i prawie wszystko się zgadza po za umocowaniem tej lampki w podsufitce . Nie na jakiś tam magnesach neodymowych ale kluczowym elementem właśnie jest ta ramka i to ona mocuje całą lampkę do podsufitki , w oryginale jest ona przyklejona do podsufitki od wewnątrz czyli między dachem a podsufitką i u nas trzeba zrobić podobnie , jak jest już przyklejona to trzeba zdjąć te szkiełka od lampki ( są na zatrzaskach i łatwo się demontują ) i wtedy wkładamy lampkę w otwór z wklejoną ramką i malutkim śrubokrętem dociskamy wszystkie zapadki od lampki do tej ramki przez otwory przy żarówkach , potem już tylko montaż tych szkiełek i gotowe , efekt przechodzi oczekiwania i nic nie odstaje no i nie stosuje się magnesów .
Śruba
Zwiń
X
-
Śruba
Wczoraj przez przypadek urwałem osłonę silnika o wystający korzeń i auto utknęło na wahaczu. Niby wszystko jest ok, na wahaczu jest niewielki ślad po przejechaniu korzenia, ale niepokoi mnie fakt, że na osłonie leżała śruba jak na zdjęciu. Na początku myślałem, że to śruba wkręcana z boku miski olejowej, ale po powrocie do domu i wjechaniu na kanał wchodzi tam tylko jedna śruba, która jest przykręcona. Mechanik niby oglądał i nie doszedł skąd to jest. Wracając zrobiłem jakieś 250km i nie zauważyłem jakiś niepokojących zachowań auta.
Nie znam się na tym. Pomierzyłem ją i z łbem ma ok. 7cm długości, bez łba 6,2cm, średnica w miejscu bez gwintu 1cm, a w gwincie 8.5mm.Załączone pliki
-
-
Zamieszczone przez parasite70cm długości, bez łba 62cm
to sruba poduszek silnika
ale raczej mało prawdopodobne zeby wypadła od wjechania na coś
miałeś cos robione w zawieszeniu albo przy silniku?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablokinahJak robiłem wachacze to wykręcałem takie śruby z zielonym środkiem na gwincie zapobiegające odkręcaniu się
Uploaded with ImageShack.us
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez parasite70cm długości, bez łba 62cm
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez parasite70cm długości, bez łba 62cm
ale raczej mało prawdopodobne zeby wypadła od wjechania na coś
miałeś cos robione w zawieszeniu albo przy silniku?
W listopadzie wymieniane były sworznie i tuleje z przodu. We wrześniu alternator był wyjmowany do regeneracji i dokładnie rok temu rozrząd.
Czy ta poduszka silnika znajduje się zaraz pod zbiorniczkiem płynu do wspomagania? Bo tam widzę wszystkie 3 śruby są. Gdzie resztę jeszcze szukać? Widać je z góry?
Komentarz
-
-
Sprawdzałem poduszkę z prawej strony, stabilizatory i obejrzałem mniej więcej wahacz w miarę możliwości z rysunkiem w dłoni i wszędzie śruby są. Pod filtrem powietrza też widzę, że są śruby.
Precyzując to korzeń przejechał po prawym wahaczu i widać wyraźny ślad po tym, dlatego mało prawdopodobne, żeby odpadło coś od lewej strony. Podjadę może na stację kontroli i niech sprawdzą czy wszystko w zawieszeniu jest ok. ehm
Komentarz
-
-
Teoretycznie nie, praktycznie każdy wie. Dodatkowo ma na sobie zieloną powłokę zabezpieczającą przed "samoodkręcaniem". Ziemia na śrubie jest od tego, że ta wypadła na glebę?
Myślę, że może to być śruba od mocowania łącznika stabilizatora. Być może "fachowiec" przekręcił gwint i musiał wkręcić "odpowiedniejszą" (czyt. większą). Więc zobacz czy w łączniku stabilizatora masz taką samą śrubę po lewej i prawej stronie.
Wielkością śruba pasuje i przód który jest uszkodzony od wkręcania śruby pod obciążeniem bocznym.Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukas_jgTeoretycznie nie, praktycznie każdy wie. Dodatkowo ma na sobie zieloną powłokę zabezpieczającą przed "samoodkręcaniem". Ziemia na śrubie jest od tego, że ta wypadła na glebę?
Myślę, że może to być śruba od mocowania łącznika stabilizatora. Być może "fachowiec" przekręcił gwint i musiał wkręcić "odpowiedniejszą" (czyt. większą). Więc zobacz czy w łączniku stabilizatora masz taką samą śrubę po lewej i prawej stronie.
Wielkością śruba pasuje i przód który jest uszkodzony od wkręcania śruby pod obciążeniem bocznym.
Jak dla mnie te dwie śruby przy łącznikach na dole są identyczne. Do tego one znajdują się przy wahaczu bliżej kół i nie bardzo miałaby jak spaść na osłonę. Mój pierwszy trop to była śruba przy misce olejowej. Jest tam jedna wkręcona z boku miski na dole, która wygląda z daleka podobnie i też jest zielonkawa, a obok jest drugi otwór, ale po wjechaniu na kanał wychodzi, że tam nic się nie wkręca. Dziwna sprawa.
Na stacji diagnostycznej stwierdzili, że to od poduszki albo łapy ale wszędzie gdzie widać są śruby.
Mam jeszcze jeden trop, ale ciemno już jest. Przejrzałem jeszcze ten temat: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=918476
Z opisu wynika, że trzeba poluzować tą śrubę:
z tej perspektywy wygląda identycznie.
Jutro rano sprawdzę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzycho-63Zamieszczone przez parasitePomierzyłem ją i z łbem ma ok. 7cm długości, bez łba 6,2cm, średnica w miejscu bez gwintu 1cm, a w gwincie 8.5mm.
Komentarz
-
Komentarz